A távoli segítségnyújtás esetében nem egy, hanem több informatikus kolléga tudja fogadni a kéréseket. Amikor beérkezik egy hibajegy a megfelelő szaktudással rendelkező informatikushoz kerül az ügy, aki hatékonyan és gyorsan tudja kezelni az adott kérést. A hibaelhárítás a legtöbb  esetben távolról is ugyanúgy megoldható, mint ha az alkalmazott rendszergazda kezelné a kérést. Persze olyan esetek is vannak, hogy egy helyi rendszergazda munkáját segítjük azzal, hogy bizonyos szakmai kérdésekben hozzánk fordulnak, vagy ha nem érhető el a helyi rendszergazda vagy kapacitás hiánya miatt nem tudja kezelni a problémát, akkor ez esetben hozzánk fordulnak a segítségkéréssel.

 

 

Kliens programok

 

Távoli kapcsolat létrehozásához kliens programokat használunk. Ilyen például a sokak által ismert Teamviewer vagy a szintén népszerű AnyDesk. Ezek a program két olyan eszköz között tud kapcsolatot teremteni, amelyek internet kapcsolaton keresztül kommunikálnak egymással. Kliens programok segítségével távolról hozzáférhetünk laptopokhoz, asztali számítógépekhez, mobiltelefonokhoz, tabletekhez és szerverekhez is. Ezek a programok keresztkompatibilisek és platform függetlenek. Windows, Linux, OSX, Android és iOS eszközöket is tudunk a kliens programok segítségével vezérelni. Amikor valakinek problémája van az adott munkaállomáson rendszergazda segítségét kéri. Ilyenkor a rendszergazda odasétál a géphez és megnézi, hogy mi a baja. Nem megy a nyomtatás, lefagyott egy program vagy eltünt egy asztali ikon a számítógépről. Ezek tipikus hétköznapi és apró informatikai hibák, amiket gyorsan meg lehet oldani. Rendszergazda szolgáltatás keretein belül az ilyen és ehhez hasonló hibákat gyorsan megoldjuk távolról is. Egy gyors telefonhívást követően rögtön tudunk csatlakozni biztonságosan az adott munkaállomáshoz és hatékonyan el tudjuk hárítani az informatikai hibákat.

 

 Telefonos segítség

 

Előfordulhat az is, hogy hálózati hiba miatt nem tudnak csatlakozni az eszközök kliens programmal. Ilyen esetben, ha a cégnél nincs állandó informatikus, viszont van informatikai üzemeltetés szolgáltató partner, akkor is gyorsan meg lehet oldani a problémákat. Ilyenkor két megoldás is van, amihez a telefonunk kell. Ha kisebb hibáról van szó, akkor a hiba leírásával, instrukciók alapján lehet, hogy gyorsan javítani lehet mindent. Másik módja a telefonos segítségnek, hogy ha a mobiltelefon internet szolgáltatásást használjuk. Mobil hotspot-on keresztül telefonunk internet szolgáltatását meg tudjuk osztani a munkaállomásunkkal. Ezek után pedig már ugyanúgy meg tudjuk oldani a kliensprogrammal történő csatlakozást. Innentől kezdve pedig ugyanúgy el tudjuk látni a feladatot, mint ha helyszínen végeznénk el a rendszergazda szolgáltatást.

 

 

 

Rendszergazda szolgáltatás távolról ugyanolyan hatékonysággal elvégezhető, mint helyszínről.

 

 

Személyes jelenlét IT outsourcing szolgáltatás keretein belül

 

Az informatika kiszervezésével nem vágják el magukat a cégek a személyes jelenléttől és segítségnyújtástól. Rendszergazda szolgáltatásaink tartalmazzák opcionálisan a helyszini kiszállást is. Ha egy cégnek gyors segítségre van szüksége, amit ne lehet távolról elhárítani, akkor azonnali kiszállást is tudunk biztosítani.

Ha nagyobb méretű a cég és nagyon sok az IT eszköz, akkor ütemezett látogatást tudunk tenni hetente, kéthetente, havonta vagy más egyedi ütemezés szerint. Informatikai üzemeltetés területén minden olyan feladatot el tudunk látni, amit helyi rendszergazdák is el tudnak végezni. Mindezt költséghatékonyabban és rugalmasabban. Nevünkben a 365 azt jelenti, hogy egész évben, minden nap rendelkezésre tudunk állni ügyfeleinknek. Az informatikai üzemeltetésbe nem fér az bele szerintünk, hogy betegszabadság vagy nyaralás miatt hetekig nem működik valami. Ahol nincs folyamatos jelenlét ott számos veszteség lehet abból ha nem működik valami. Még nagyobb problémákat okozhat egy IT biztonsági probléma, ha ez az állandó jelenlét hiányzik!

Kérdése van? Vagy érdeklődik?
írjon nekünk