INFORMATIKAI ÜZEMELTETÉS

Havidíjas csomagajánlataink tájékoztató jellegűek. Nincs két egyforma ügyfél, ahogy sablonosan egyező ügyféligények sem, ezért árainkat egy díjmentes igényfelmérést követően tudjuk pontosítani.

Szolgáltatásainkkal kapcsolatos gyakran felmerülő kérdések!

Vannak más csomag ajánlatok is?

A fenti csomag ajánlatok tájékoztató jellegűek. Valójában mindegyik ügyfél csomag egyedi igények alapján van összeállítva. A végleges csomagajánlatot informatikai szakemberek készítik díjmentes igényfelmérés alapján.

A MIKRO csomagnál kisebb csomag is van?

Persze! Van aki csak szerver üzemeltetést kér tőünk. Vagy van, olyan ügyfelünk is, aki nem igényli, hogy havonta személyesen is segítsünk.

Hogyan történik a díjmentes igényfelmérés?

A díjmentes igényfelmérés elsősorban személyesen történik de van aki előnyben részesíti az online egyeztetést. Az igényfelmérés maximum 60 percet vesz igénybe. Ezt követően rövid határidőn belül egy részletes ajánlatot készítünk. 

Milyen gyors a távoli hibaelhárítás?

A hiba teljes elhárítása a természetesen az elvégzendő feladat nagyságától függ. A hiba bejelentését legtöbbször azonnal fogajuk de legkésőbb 4 órán belül megtörténik az érdemi kapcsolatfelvétel.

Mennyire biztonságos ez a rendszergazda szolgáltatás?

Amikor valaki kiszervezi az informatikai üzemeltetést az nagy felelőséggel jár. Egy cég esetében sokkal szigorúbb elvárásoknak kell megfelelni az alkalmazott helyi rendszergazdával szemben. Szerződésünk és folyamataink a legszigorúbb biztonsági ás adatvédelmi alapelvekrt követik. 

Szolgáltatásaink érdekelik, vagy kérdései vannak? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

+3620 468 39 63

Több kérdése van? Kérjen visszahívást!

2 + 9 =

Küldjön nekünk üzenetet!

11 + 7 =