Informatikai rendszerüzemeltetés

⋅ kedvező üzemeltetési díjak 
⋅ több rétegű biztonsági és védelmi megoldások 
⋅ rugalmas együttműködés

Szerverek üzemeltetés

Legyen szó bármilyen szerverről, a
DIGITAL 365 senior rendszergazdái biztosítják a megfelelő működést az év 365 napjában.

Munkaállomások üzemeltetése

Távoli segítségnyújtással, vagy gyors helyszíni kiszállással elhárítjuk a hibákat, elvégezzük a karbantartásokat, üzembe helyezzük az új eszközöket.

Szoftveres problémák kezelése

Szoftver frissítések, szoftver telepítések vagy új szoftver bevezetése esetén is számíthat ránk, nincs számunkra megoldhatatlan feladat.

IT eszköz beszerzés

Számítógépek, szerverek, laptopok, nyomtatók és egyéb informatikai eszközök beszerzését, telepítését üzemeltetését és javítását is vállaljuk. 

Eszközök karbantartása

Az eszközök rendszeres frissítése és karbantartása növeli az informatikai eszközök élettartalmát, valamint csökkenti  a biztonsági és adatvédelmi kockázatokat.

Távoli és személyes jelenlét

A DIGITAL 365 csapata biztosítja Önöknek az azonnali távoli segítségnyújtást és a személyes ütemezett vagy eseti jelenlétet is. 

Tapasztalt szakértő csapat

Ügyfeleinknél ütemezett karbantartási feladatokat is tudunk vállalni, havi vagy akár heti rendszerességgel is. Igény esetén helyszíni hardware és software karbantartásokat végzünk. Frissítéseket és fejlesztéseket, valamint oktatásokat is vállalunk, ha az adott szoftverkörnyezet igényli. Helyszíni karbantartás során a hálózati eszközöket, szervereket nyomtatókat és más irodai eszközök karbantartását, frissítését is vállaljuk.

Távoli szakértői segítségnyújtás

Személyesen segítő munkatárs

Költségbarát üzemeltetés

Internet kapcsolaton keresztül minden program, munkaállomás és egyéb hálózati eszköz elérhető és a legtöbb esetben távolról javítható. Hatékonyságunk és gyorsaságunk titka, hogy a legtöbb feladatot távoli segítségnyújtással oldunk meg. Egy gyors telefonhívás vagy e-mail küldésével kapcsolatba lépünk ügyfeleinkkel és távoli kliens program segítségével gyorsan megoldjuk a felmerülő problémákat.

A kiszervezett informatikai szolgáltatások és a távoli kapcsolattartás előnye, hogy több informatikai területhez jól értő szakember is azonnali segítséget tud nyújtani. Az informatikai feladatok kiszervezése pedig költségekben is kedvezőbb, mint az alkalmazotti jogviszonyban dolgozó informatikus fenntartása.

Miért gazdaságos kiszervezni az informatikai rendszerüzemeltetést?

Egy vagy akár több állandó informatikus alkalmazása a nagyobb cégeknél indokolt. Kisebb méretű cégek esetében viszont nincs szükség a napi 8 órás informatikai segítségre. Ilyenkor költséghatékonyabb kiszervezni az informatikairendszer üzemeltetést…

Szerződéses partner előnyei

Egy olyan informatikai cégen belül, ahol kifejezetten a rendszergazda szolgáltatásokra szakosodtak a munkatársak minden területnek megvan a szakértője, aki bizonyos területekhez sokkal jobban ért, mint egy általános tudással rendelkező rendszergazda. Van, aki a Linux szerverekhez ért jobban vagy a Windows szerverekhez de van, aki a hardverek szervízeléséhez vagy a Windows munkaállomásokhoz ért jobban, mint munkatársai. A rendszergazda szolgáltatást nyújtó cégek munkatársai között egy egészséges versengés is van, hogy mindenkinek a tudása naprakész legyen, mert ha nem az nálunk ciki! Szakmai szempontból ezért nagyon jó megoldás a kiszervezett informatikai rendszerüzemeltetést választani, mert az együttműködés során így rögtön nem egy, hanem több rendszergazdája is lesz a szerződött cégnek.

A hosszútávú együttműködés előnye pedig a bizalmi kapcsolat. Mivel ügyfeleink rendkívül bizalmas és fontos adatait kezeljük, ezért érdemes mindig olyan informatikai üzemeltető céggel szerződni, akik hosszútávon biztosítani tudják a cég igényeinek megfelelő informatikai támogatást!

Szakmai felelőségbiztosítás

Mivel cégünk érzékeny adatokat és nagy értékű informatikai eszközöket kezel, ezért 50 millió forint értékű biztosítással rendelkezünk. Szerencsére a biztosítási fedezetre eddig még nem volt szükségünk, viszont ezt is ugyanolyan fontosnak tartjuk, mint ügyfeleink több rétegű informatikai biztosítását. Egy rendszergazda szolgáltató cég sokkal több oldalról vállal felelőséget és szakmailag is magasabb minőségű szolgáltatást tud nyújtani ügyfelei számára.

A szakmai felelőségbiztosítás rendkívül fontos, mert egy közepes méretű cégnél is lehet már jelentős a kár, ha valamelyik területen óvatlanok vagyunk, vagy esetleg hibázunk. A legnagyobb hiba az lenne, ha ezzel nem számolnánk, függetlenül attól, hogy a mi hibánkból eredő anyagi kárt még eddig nem okoztunk ügyfeleinknek!

Magas IT biztonság

Az informatikai rendszerüzemeltetés legfontosabb területe az IT biztonság. Azért van szükség rendszergazdára, hogy az adataink és eszközeink biztonságban legyenek! Minél többen dolgoznak egy cégnél, annál nagyobb az IT biztonsági kockázat. A folyamatos irodai munka biztosítása és a magas IT biztonsági szint minden közepes és nagyvállalat számára rendkívül fontos! Cégünk az IT biztonság területén is minden problémára, illetve probléma megelőzésére is nyújt megoldásokat, melyek nem csak nagyvállalatoknak, hanem a kisebb cégek számára is könnyen megfizethető.

Magas informatikai biztonsági szintet modulárisan felépülő szolgáltatásokkal biztosítjuk, mert tudjuk, hogy minden cég számára egyedi konstrukció lehet csak ideális! Ha cégvezetőként nem tudja felmérni cégénél az IT biztonsági szintet, töltse ki kérdőívünket és díjmentes tanácsadás keretében felvázoljuk a jelenlegi védettségi szintet, valamint javaslatot teszünk a biztonsági szint optimalizálására, növelésére.

Üzleti fejlődés biztosítása ügyfeleinknek

Az egyik legnagyobb haszna informatikai rendszerüzemeltető céggel szerződni szerintünk az, hogy a biztonság mellett komoly fejlődést is viszünk a vállalatokhoz! Az informatikai projektek a növekedést, a hatékonyságot, a nagyobb szervezettséget, pontosságot és jobb ellenőrizhetőséget biztosítanak, növelve ezzel a vállalatok sikerességét és eredményességét! Szakmai csapatunk tagjai 20-25 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek informatikai területen, így mindig tudunk megoldásokat is javasolni ügyfeleinknek.

Rengeteg szoftvert, vállalat irányítási rendszert, számviteli programokat, cégműködést segítő és ellenőrző programot ismerünk és üzemeltetünk, ezért ajánlani is tudunk mindig működő és hasznos megoldásokat, hogy az irodai munka minél szervezettebb és hatékonyabb legyen. Ha csak egy szoftvertanácsadásra van szüksége vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeink egyikén és segítünk megtalálni az igényeknek megfelelő legjobb alkalmazásokat!

Szolgáltatásaink érdekelik, vagy kérdései vannak? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

+3620 468 39 63

Több kérdése van? Kérjen visszahívást!

Küldjön nekünk üzenetet!