Tervezhető és megbízható fejlődés

A siker kulcsa nem a költségcsökkentésben, hanem a megfelelő optimalizálásban rejlik! Nem az olcsóbbat, hanem a jobb ár- érték arányú üzleti megoldásokat kell keresni. Igaz ez az informatikára is!

Szolgáltatásaink azoknak a cégeknek jelentenek megoldást, akik gyorsan tudnak reagálni a piaci változásokra, lendületesek és nem félnek kipróbálni új, innovatív megoldásokat.

Szerverek üzemeltetés

Legyen szó bármilyen szerverről, a
DIGITAL 365 senior rendszergazdái biztosítják a megfelelő működést az év 365 napjában.

Munkaállomások üzemeltetése

Távoli segítségnyújtással és személyes jelenléttel is elhárítjuk a hibákat, elvégezzük a karbantartásokat, vagy üzembe helyezzük az új eszközöket.

Szoftveres problémák kezelése

Szoftver frissítések, szoftver telepítések vagy új szoftver bevezetése esetén is számíthat ránk, nincs számunkra megoldhatatlan feladat.

IT eszköz beszerzés

Számítógépek, szerverek, laptopok, nyomtatók és egyéb informatikai eszközök beszerzését, telepítését üzemeltetését és javítását is vállaljuk. 

Eszközök karbantartása

Az eszközök rendszeres frissítése és karbantartása növeli az informatikai eszközök élettartalmát, valamint csökkenti  a biztonság és az adatvédelmi kockázatokat.

Távoli és személyes jelenlét

A DIGITAL 365 csapata biztosítja Önöknek az azonnali távoli segítségnyújtást és a személyes ütemezett vagy eseti jelenlétet is. 

Tapasztalt szakértő csapat

Ügyfeleinknél ütemezett karbantartási feladatokat is tudunk vállalni, havi vagy akár heti rendszerességgel is. Igény esetén helyszíni hardware és software karbantartásokat végzünk. Frissítéseket és fejlesztéseket, valamint oktatásokat is vállalunk, ha az adott szoftverkörnyezet igényli. Helyszíni karbantartás során a hálózati eszközöket, szervereket nyomtatókat és más irodai eszközök karbantartását, frissítését is vállaljuk.

Távoli szakértői segítségnyújtás

Személyesen segítő munkatárs

Költségbarát üzemeltetés

Internet kapcsolaton keresztül minden program, munkaállomás és egyéb hálózati eszköz elérhető és a legtöbb esetben távolról javítható. Hatékonyságunk és gyorsaságunk titka, hogy a legtöbb feladatot távoli segítségnyújtással oldunk meg. Egy gyors telefonhívás vagy e-mail küldésével kapcsolatba lépünk ügyfeleinkkel és távoli kliens program segítségével gyorsan megoldjuk a felmerülő problémákat.

A kiszervezett informatikai szolgáltatások és a távoli kapcsolattartás előnye, hogy több informatikai területhez jól értő szakember is azonnali segítséget tud nyújtani. Az informatikai feladatok kiszervezése pedig költségekben is kedvezőbb, mint az alkalmazotti jogviszonyban dolgozó informatikus fenntartása.

Szolgáltatásaink érdekelik, vagy kérdései vannak? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

+3620 468 39 63

Több kérdése van? Kérjen visszahívást!

4 + 1 =

Küldjön nekünk üzenetet!

2 + 1 =